יריב לוין: "החלטות יו"ר ועדת הבחירות – מוטות וחד צדדיות"

איתי גדסי No Comments on יריב לוין: "החלטות יו"ר ועדת הבחירות – מוטות וחד צדדיות"

יו"ר הכנסת יריב לוין: "היו אירועים חמורים במערכות הבחירות הקודמות ובעיני הדבר החמור ביותר היה הניסיון של ועדת הבחירות להסתיר את הדברים. אני רואה את ההחלטות של יו"ר הוועדה השופט פוגלמן – אלו החלטות מוטות וחד צדדיות"

יריב לוין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת היוצאת, יריב לוין, התייחס הבוקר (ראשון) בריאיון לכאן רשת ב' לטענות כי הליכוד לא תקבל את תוצאות הבחירות אם תפסיד: "אנחנו תמיד מכבדים את תוצאות הבחירות וההליך הדמוקרטי". לוין האשים כי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, מוטה נגד הליכוד: "ההחלטות שלו חד צדדיות וחסרות היגיון".

לוין נשאל בריאיון האם בליכוד מתכוונים להציע ליו"ר ימינה את צירוף חברי מפלגתו לליכוד בתמורה לכניסה לקואליציה בראשות נתניהו: "אנחנו מאז ומעולם נהגנו בהגינות בכל השותפות שלנו, אבל כל השאלה הזו עלולה להיות תיאורטית אם אנשים לא יצאו להצביע ולא נממש את הפוטנציאל שלנו, או אם אנשים יתפתו להצביע עבור סער שהוא ילך לממשלה בראשות לפיד משום שהוא פוסל אותנו מראש או בנט שלצערי מסרב להצהיר שילך רק לממשלת ימין".

לוין המשיך ותקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט: "אבסורד גדול לקרוא למפלגה 'ימינה' ולומר שאתה רואה אפשרות ללכת לממשלה עם הגוש השני. בנט לא רק שלא מתחייב לשבת בממשלת ימין, אלא הוא גם חתם על הסכם עודפים עם גדעון סער. אדם שיצביע ימינה, יקבל פעמיים שמאלה".

לוין נשאל האם בליכוד יקבלו את תוצאות הבחירות או שינסו להטיל בהן דופי: "היו אירועים חמורים במערכות הבחירות הקודמות ובעיני הדבר החמור ביותר היה הניסיון של ועדת הבחירות להסתיר את הדברים. העובדה שהיא לא אפשרה לחשוף את הפרוטוקלים ודברים אחרים. אני רואה את ההחלטות של יו"ר הוועדה השופט פוגלמן – אלו החלטות מוטות וחד צדדיות".



0 תגובות